Subject: Kooskõlastus taotlus - 2303431 Saaremaa radaritorni sidekaabel
From: "Toro Kristjan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2024 10:01:19 +0200

Tere

Vastavalt Keskkonnaagentuuri tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„Saaremaa radaritorni sidekaabli“ tööprojekti.

Tehnilised tingimused on väljastatud peaspetsialist Gunnar Mägi poolt.

Kooskõlastustaotlus ja projekti materjalid on manuses

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5360 2611

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee